celkový počet členů
průměrná čtenost příspěvku
existence. Založeno 2014.
Hlavní pravidla
Nezaplacená reklama do skupiny nepatří
Chcete-li ve skupinách zveřejnit nabídku svých služeb / produktů / dotazník nebo nabídku na prodej firmy či eshopu, je potřeba zaplatit za reklamu.
Zpoplatněné jsou i bezplatné aktivity jako webináře, online semináře nebo konzultace.
Při podpoře magazínu Začínej.cz můžete mít reklamu již od 40 Kč
Diskutujte veřejně, nemažte posty
Skupiny slouží pro veřejnou diskusi. Výzvy ohledně soukromých zpráv do skupiny nepatří.
Važte si času lidí, kteří vám odpovídají a nemažte své posty, ani nezavírejte komentáře.
V komentářích pomáhejte, sdílejte zkušenosti. Teprve poté si můžete udělat reklamu na své služby.
Chcete-li v komentáři pouze sdílet odkazy na své služby / produkty, můžete podpořit magazín Začínej a dostat reklamní komentář zdarma.
Dodržujte přátelskou atmosféru
Pište lidem jen to, co byste jim řekli do očí. Buďte k sobě ohleduplní. Vynechte útočné, ironické, zesměšňující a sarkastické komentáře.
Postup pro řešení sporů
1. Upozornění od správce
Skupiny spravuje zakladatel ve spolupráci s dobrovolníky. Správce skupiny
vás může upozornit na porušení pravidel.
Jakýkoliv útok nebo agresivní přístup ke správci bude řešen
vaší trvalou blokací ve skupině.
2. Odvolání do Ambasadorů
V případě, že nesouhlasíte s rozhodnutím správce nebo zakladatele, můžete se odvolat do skupiny Ambasadoři B2B skupin. Členové této skupiny mohou rozhodnout jiným způsobem. V krajním případě může proběhnout hlasování v některé z hlavních skupin.
3. Právo VETA
Zakladatel skupiny si vyhrazuje rozhodnout jinak, než doporučují Ambasadoři nebo spolusprávci.
Historie skupin
Skupiny založil Radim Hasalík v roce 2014. Nejdříve vznikla hlavní skupina Podnikatelé a živnostníci.
Pozval do ní své přátele z Facebooku. Začínala na 100 lidech.
Facebook začal skupiny podporovat, takže docházelo k přirozenému růstu. Dnes jsou tyto
skupiny největší v ČR.
Úspěchu si všimli lidé z Facebooku. Proto byl zakladatel pozván do Londýna. Na setkání správců skupin se sešlo 300 lidí z 24 evropských zemí.
Výsledky jeho práce veřejně ocenila viceprezidentka Facebooku.
