Pravidla facebook skupin

Dodržováním pravidel přispíváte k tomu, aby ve skupinách panovala přátelská a bezpečná atmosféra.

Radim Hasalík Company
72 tis.

celkový počet členů

2 tis.

průměrná čtenost příspěvku

10 let

existence. Založeno 2014.

Hlavní pravidla

Nezaplacená reklama do skupiny nepatří

Chcete-li ve skupinách zveřejnit nabídku svých služeb / produktů / dotazník nebo nabídku na prodej firmy či eshopu, je potřeba zaplatit za reklamu. Zpoplatněné jsou i bezplatné aktivity jako webináře, online semináře nebo konzultace.

Cena již od 29 Kč / 1 post

Diskutujte veřejně, nemažte posty

Skupiny slouží pro veřejnou diskusi. Výzvy ohledně soukromých zpráv do skupiny nepatří. Važte si času lidí, kteří vám odpovídají a nemažte své posty, ani nezavírejte komentáře.

V komentářích pomáhejte, sdílejte zkušenosti. Teprve poté si můžete udělat reklamu na své služby. Chcete-li v komentáři pouze sdílet odkazy na své služby / produkty, můžete si koupit reklamní komentář (10 Kč / 1 komentář).

Dodržujte přátelskou atmosféru

Pište lidem jen to, co byste jim řekli do očí. Buďte k sobě ohleduplní. Vynechte útočné, ironické, zesměšňující a sarkastické komentáře.

Postup pro řešení sporů

1. Upozornění od správce

Skupiny spravuje zakladatel ve spolupráci s dobrovolníky. Správce skupiny vás může upozornit na porušení pravidel.

Jakýkoliv útok nebo agresivní přístup ke správci bude řešen vaší trvalou blokací ve skupině.

2. Odvolání do Ambasadorů

V případě, že nesouhlasíte s rozhodnutím správce nebo zakladatele, můžete se odvolat do skupiny Ambasadoři B2B skupin. Členové této skupiny mohou rozhodnout jiným způsobem. V krajním případě může proběhnout hlasování v některé z hlavních skupin.

3. Právo VETA

Zakladatel skupiny si vyhrazuje rozhodnout jinak, než doporučují Ambasadoři nebo spolusprávci.

Historie skupin

Skupiny založil Radim Hasalík v roce 2014. Nejdříve vznikla hlavní skupina Podnikatelé a živnostníci. Pozval do ní své přátele z Facebooku. Začínala na 100 lidech. Facebook začal skupiny podporovat, takže docházelo k přirozenému růstu. Dnes jsou tyto skupiny největší v ČR.

Úspěchu si všimli lidé z Facebooku. Proto byl zakladatel pozván do Londýna. Na setkání správců skupin se sešlo 300 lidí z 24 evropských zemí. Výsledky jeho práce veřejně ocenila viceprezidentka Facebooku.

Facebook