celkový počet členů
průměrná čtenost příspěvku
existence. Založeno 2014.
Hlavní pravidla
Nezaplacená reklama do skupiny nepatří
Chcete-li ve skupinách zveřejnit nabídku svých služeb / produktů / dotazník nebo nabídku na prodej firmy či eshopu, je potřeba zaplatit za reklamu.
Zpoplatněné jsou i bezplatné aktivity jako webináře, online semináře nebo konzultace.
Cena již od 29 Kč / 1 post
Diskutujte veřejně, nemažte posty
Skupiny slouží pro veřejnou diskusi. Výzvy ohledně soukromých zpráv do skupiny nepatří.
Važte si času lidí, kteří vám odpovídají a nemažte své posty, ani nezavírejte komentáře.
V komentářích pomáhejte, sdílejte zkušenosti. Teprve poté si můžete udělat reklamu na své služby.
Chcete-li v komentáři pouze sdílet odkazy na své služby / produkty, můžete si koupit reklamní komentář (10 Kč / 1 komentář).
Dodržujte přátelskou atmosféru
Pište lidem jen to, co byste jim řekli do očí. Buďte k sobě ohleduplní. Vynechte útočné, ironické, zesměšňující a sarkastické komentáře.
Postup pro řešení sporů
1. Upozornění od správce
Skupiny spravuje zakladatel ve spolupráci s dobrovolníky. Správce skupiny
vás může upozornit na porušení pravidel.
Jakýkoliv útok nebo agresivní přístup ke správci bude řešen
vaší trvalou blokací ve skupině.
2. Odvolání do Ambasadorů
V případě, že nesouhlasíte s rozhodnutím správce nebo zakladatele, můžete se odvolat do skupiny Ambasadoři B2B skupin. Členové této skupiny mohou rozhodnout jiným způsobem. V krajním případě může proběhnout hlasování v některé z hlavních skupin.
3. Právo VETA
Zakladatel skupiny si vyhrazuje rozhodnout jinak, než doporučují Ambasadoři nebo spolusprávci.
Historie skupin
Skupiny založil Radim Hasalík v roce 2014. Nejdříve vznikla hlavní skupina Podnikatelé a živnostníci.
Pozval do ní své přátele z Facebooku. Začínala na 100 lidech.
Facebook začal skupiny podporovat, takže docházelo k přirozenému růstu. Dnes jsou tyto
skupiny největší v ČR.
Úspěchu si všimli lidé z Facebooku. Proto byl zakladatel pozván do Londýna. Na setkání správců skupin se sešlo 300 lidí z 24 evropských zemí.
Výsledky jeho práce veřejně ocenila viceprezidentka Facebooku.