Online kurz: základy marketingu

Marketing je soubor aktivit, jak najít, oslovit a udržet zákazníky. Dává vědět o vaší nabídce těm správným lidem, buduje důvěru a pomáhá vám růst. Bez něj o vás zákazníci často vůbec nevědí – nebo zapomenou.

Hlavní obsah kurzu


Základní principy marketingu

Úvod do marketingu. Co to vlastně je, proč to dělat, proč nejsou univerzální návody a co si z toho odnést.

Zákazník a práce se zákaznickými skupinami

Jak najít a pochopit zákazníky, rozdělit je do skupin, pracovat s věrností a prioritami.

Kde být vidět a jak přivádět zákazníky

Jaké cesty použít k oslovení zákazníka a jak na to i bez agentury.

Produkt a nabídka

Tvorba a prezentace nabídky, typy produktů a odlišnosti v přístupu.

Další lekce kurzu


Ceny a cenová strategie

Praktické tipy k tvorbě cen a cenových úrovní.

Kontrola a ladění marketingu

Praktický checklist a sebereflexe nad vlastním marketingem.

Nákupní chování a cesta zákazníka

Porozumění procesu nákupu a využití těchto poznatků.

Trh a konkurence

Jak analyzovat trh, konkurenci a vlastní postavení.

Základy strategie

Jak se vyznat v pojmech a nastavit směr – od vize po konkrétní plán.

72 tis.

celkový počet členů

2 tis.

průměrná čtenost příspěvku

10 let

existence. Založeno 2014.